bezoekers teller

dinsdag 15 december 2009

rap liedje dat ik met mijn groepje heb gemaakt

Zingen in de rap:

Iris Dees
Marcel Boer
Meggy Dieleman
Esther Termote
allen (refrein)


Couplet 1:

Yo ik ben Iris Dees.
Door school ben ik heel vaak hees.
Op school is het altijd gezellig.
Onze mentor is een Belg.


Refrein:

Op school is het heel leuk.
Daarom liggen we vaak in een deuk.
Wij zijn klas B1D.
Daar zijn de docenten goed mee.


Couplet 2:


Yo ik ben Marcel Boer.
Ik lig vaak op de vloer.
Ze zien me mooi niet staan.
Maar daar wen ik wel aan.


Refrein


Couplet 3:


Yo ik ben Meggy.
Ik ben een beugelbekkie.
Op school ben ik heel vaak blij.
Daarom voel ik me super vrij.


Refrein


Couplet 4:

Yo ik ben Esther.
Door mijn vriendinnen genaamd Ekster.
Dat vindt ik niet altijd fijn.
En dan nu terug naar het refrein.


Refrein


Dit rap liedje vind ik leuk:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten